الثلاثاء، 8 فبراير 2022

مجنونه بيك)) بقلمي ((منى شحاتة))

 ((مجنونه  بيك))


     بقلمي ((منى شحاتة))


جمهورية مصر العربية


     مجنونه أنا أنا أنا ...بيك

     مجنونه وبحب عنيك


     مجنونه والله لاوريك


     ازاي كده تبعد عني 

     

     ازاي كده ماتكلمني


     وأنا حطاك جوه عنيه والقلب والله شاريك


     طول الوقت بنادي عليك


     طب قولي ازاي 

اراضيك


     تفتكر أنا ممكن اسيبك

  

     دا بعينك والله لاجيبك

   

     دا ماصدقت اني الاقيك


     دا مافيش زيك في الدنيا 


     أنا شفت ياما كتير 

    

     لكن أنت منك قليل


     كده عايز من ايدي تطير


     لا لا لاء ده مستحيل 


     راح اجيبك واجيبك اجيبك


     دا لايمكن يوم انا راح اسيبك


     لو تعرف اد ايه حبي


     ده عمرك ماهتكسر قلبي


     طب ممكن مني تقرب 


     طب حاول كده بس وجرب 


     ومعايا تاخد وتدي


     وساعتها قلبك هميل


     كفياك تقل ياجميييل


     خيال شاعر

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

عيد الحب / فاطمة الرحالي

 عيد الحب ؟!  أي حب نتكلم عنه ، و نعيد ؟! بأي قلب نفرح به و يزهر القصيد ؟ الأوطان نار و الوجع شديد .. و الخطب زاد .. سحق العباد  طال الطفل و...