الخميس، 29 أكتوبر 2020

بحبك حب /بقلم عزة السيد

 بحبك حب مش عادي

بحبك حب مش عادي


انا جيتك عشان حبيت

وبنظرة عيون رقيت

ع بابك انا دقيت

وغلفت من قلبي فرح لعنيك

ودي عادي

بحبك حب مش عادي

........

انا المشتاق لحكاويكي

لفرحه طاله في عنيكي

لحلمي اني اجيكي

ودي عادي

بحبك حب مش عادي

........

انا بحر من اللقا عطشان

انا وسط الشباعا جعان

انا موجه مابين شطئان

وجيتك فاكره ذي زمان

ودي عادي

بحبك حب مش عادي

........

بجمع من حروف اسمك

حكاوي جميله كرسمك

واسمع كل يوم حرفك 

علي سمع البشر موااال

ودي عادي

بحبك حب مش عادي

.....

تعالا...... ليا واتعلم

علي قلبك انا بسلم

ولو تسمعني بتكلم

هتحلم بيا وتنادي

ودي عادي

بحبك حب مش عادي

........ 

هتتمني تشوف صورتك

هتعشق فيا ترانيمك

وتعشق حرَوف اسمك

بصوتي لما بهمسلك

وتتمكن روحي في وريدك

ودي عادي

بحبك حب مش عادي

بحبك حب مش عادي

💕 💕 💕 عزه السيد


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

عيد الحب / فاطمة الرحالي

 عيد الحب ؟!  أي حب نتكلم عنه ، و نعيد ؟! بأي قلب نفرح به و يزهر القصيد ؟ الأوطان نار و الوجع شديد .. و الخطب زاد .. سحق العباد  طال الطفل و...